Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Tyushkevich S. A."'
Publikováno v:
Аутизм и нарушение развития, Vol 15, Iss 4, Pp 42-46 (2017)
The importance of developing a model of initial support for a child with suspicion of an autism spectrum disorder is underlined. The main principles of the diagnostic examination, which are based on the interaction between specialists of various prof
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/22b92b56c9314f8e93647683147944be
Autor:
Gorbachevskaya N.L., Pereverzeva D.S., Voinova V.Yu, Sorokin A. B., Koval-Zaitsev A.A., Salimova K.R., Tyushkevich S. A., Kobzova M. P., Danilina K.K., Mamohina U. A., Yurov I.Yu., Vorsanova S.G., Yurov Yu.B.
Publikováno v:
Аутизм и нарушение развития, Vol 14, Iss 4, Pp 39-50 (2016)
No more than 10—20% of children with autism, as becoming adults can adapt to a relatively independent life. Despite many publications dedicated to autism, relatively little work has examined the output characteristics and pathomorphosis of psychic
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4774f07839e94abc87be78946a428dfc
Autor:
Davydova, E. Yu., Salimova, K. R., Davydov, D. V., Pereverzeva, D. S., Mamokhina, U. A., Danilina, K. K., Tyushkevich, S. A., Gorbachevskaya, N. L.
Publikováno v:
Human Physiology; Jun2023, Vol. 49 Issue 3, p225-234, 10p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Neuroscience & Behavioral Physiology; Nov2022, Vol. 52 Issue 9, p1385-1400, 16p
Autor:
Tyushkevich, S. A.
Publikováno v:
Military Thought. 2004, Vol. 13 Issue 4, p157-167. 11p.
Autor:
Tyushkevich, S. A.
Publikováno v:
Military Thought. 2009, Vol. 18 Issue 2, p163-164. 2p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Pereverzeva DS; Moscow State University of Psychology and Education, Moscow, Russia., Tyushkevich SA; Moscow State University of Psychology and Education, Moscow, Russia., Gorbachevskaya NL; Moscow State University of Psychology and Education, Moscow, Russia., Mamokhina UA; Moscow State University of Psychology and Education, Moscow, Russia., Danilina KK; Moscow State University of Psychology and Education, Moscow, Russia.
Publikováno v:
Zhurnal nevrologii i psikhiatrii imeni S.S. Korsakova [Zh Nevrol Psikhiatr Im S S Korsakova] 2019; Vol. 119 (7), pp. 103-111.