Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Tyumeneva, Yulia A."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
European Journal of Psychological Assessment; 20240101, Issue: Preprints p1-10, 10p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tyumeneva, Yulia A.1 jutu@yandex.ru, Larina, Galina1, Alexandrova, Ekaterina1, DeWolf, Melissa2, Bassok, Miriam3, Holyoak, Keith J.2
Publikováno v:
Thinking & Reasoning. May2018, Vol. 24 Issue 2, p198-220. 23p. 2 Diagrams, 7 Charts, 1 Graph.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
A Tyumeneva Yulia, Kuzmina Yulia
Publikováno v:
SSRN Electronic Journal.
The purpose of our study is to compare the impact of an extra year of schooling on PISA achievement across several national education systems and explore why that impact may differ across systems. We first attempt to measure and compare the impact of
Autor:
Khavenson Tatiana, A Tyumeneva Yulia
Publikováno v:
SSRN Electronic Journal.
The advantage of Trends in International Mathematics and Science Study is that not only does it perform a direct cognitive assessment of students concerning these students' teachers, but also their education, work experience and the instructional str