Zobrazeno 1 - 10
of 21
pro vyhledávání: '"Tyson, Kersti"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Tyson, K, Hintz, A, English, A R & Murdoch, D 2022, ' Hearing Silence : Understanding the complexities of silence in democratic classrooms and our responsibilities as teachers and teacher educators. A response to "Creating a Democratic Mathematics Classroom: The Interplay of the Rights and Responsibilities of the Learner." ', Democracy and Education, vol. 30, no. 1, 6 . < https://democracyeducationjournal.org/home/vol30/iss1/6/ >
This response to Priya Prasad’s and Crystal Kalinec-Craig’s article on the interplay of the Rights and Responsibilities of the Learner aims to engage with and add on to the authors’ exploration of learners overexercising or opting out of their
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3094::24d1f24a181398188856327c3bd20550
https://www.pure.ed.ac.uk/ws/files/271596221/TysonEtalDE2022HearingSilence_Published.pdf
https://www.pure.ed.ac.uk/ws/files/271596221/TysonEtalDE2022HearingSilence_Published.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Democracy & Education; 2022, Vol. 30 Issue 1, p1-8, 8p
Publikováno v:
Hintz, A, Tyson, K & English, A 2018, ' Actualizing the rights of the learner : The role of pedagogical listening ', Democracy and Education, vol. 26, no. 2, 8, pp. 1-10 . < https://democracyeducationjournal.org/home/vol26/iss2/8 >
This response to Crystal Kalinec-Craig’s article on the Rights of the Learner (RotL) aims to take up and build on the author’s ideas about how the RotL framework can promote equitable mathematics teaching and learning. Specifically, this response
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3094::35ee0f1cb5fd811d1c0506f043b4024e
https://www.pure.ed.ac.uk/ws/files/80549859/Actualizing_the_Rights_of_the_Learner.pdf
https://www.pure.ed.ac.uk/ws/files/80549859/Actualizing_the_Rights_of_the_Learner.pdf
This paper traces the experiences of 12 elementary school teachers working at a high-poverty school in the urban Southwest, rated an “F” by the state department of education. In the tradition of phenomenological qualitative research, we utilized
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::12b44a1ecdcfd05ff50af3dc5534418c
Publikováno v:
Educational Theory; Oct2020, Vol. 70 Issue 5, p653-679, 27p
Publikováno v:
Democracy & Education; 2018, Vol. 26 Issue 2, p1-10, 10p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.