Zobrazeno 1 - 10
of 13 283
pro vyhledávání: '"Typological analysis"'
Language Confusion is a phenomenon where Large Language Models (LLMs) generate text that is neither in the desired language, nor in a contextually appropriate language. This phenomenon presents a critical challenge in text generation by LLMs, often a
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2410.13237
Unveiling Acehnese Subject Properties: A Typological Analysis of Grammatical Relations and Behaviors
Autor:
Juliana Juliana, Mulyadi Mulyadi
Publikováno v:
REiLA, Vol 6, Iss 2, Pp 207-223 (2024)
This study provides a comprehensive typological analysis of the grammatical characteristics of subjects in Acehnese, focusing on the unique subject properties in this lesser-studied language. Utilizing a qualitative descriptive methodology, data were
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e782b83de6ed40c483de4f0ac26b88de
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ajie, Arief Purnama1 arief.purnama.ajie@gmail.com, Wulandari, Lastiani Warih1, Isdarmanto, Isdarmanto1
Publikováno v:
Journal of Enterprise & Development (JED). 2024, Vol. 6 Issue 2, p355-365. 11p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.