Zobrazeno 1 - 10
of 959
pro vyhledávání: '"Twitter messaging"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Raheja, Shivani, Chipulu, Max
Publikováno v:
Society and Business Review, 2021, Vol. 16, Issue 3, pp. 420-441.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/SBR-10-2020-0122
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Craig, Russell, Amernic, Joel
Publikováno v:
Strategy & Leadership, 2019, Vol. 48, Issue 1, pp. 43-48.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/SL-10-2019-0154
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Max Chipulu, Shivani Raheja
Publikováno v:
Society and Business Review. 16:420-441
Purpose This paper aims to examine whether Twitter messaging can help mitigate the harm corporations suffer in the aftermath of ethical scandals. Design/methodology/approach This paper applies Web Application Programming Interfaces (API) on the Guard
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Raheja, Shivani, Chipulu, Maxwell
Purpose: in this exploratory study, we examine whether Twitter messaging can help mitigate the harm corporations suffer in the aftermath of ethical scandals. Design/methodology/approach – We apply web Application Programming Interfaces (API) on the
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______348::f506b9517a9eed5afb8dd8950cf91af7
https://eprints.soton.ac.uk/444474/
https://eprints.soton.ac.uk/444474/
Autor:
Joel Amernic, Russell Craig
Publikováno v:
Strategy and leadership, 2019, Vol.48(1), pp.43-48 [Peer Reviewed Journal]
Social media platforms such as Twitter represent a new and potentially potent corporate communication technology. A stream of tweets from a corporate CEO’s personal Twitter account can be an effective component of the communication media used to ex
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::a6105c8366fa3a7aac77e5fb4e377b0c
http://dro.dur.ac.uk/29382/
http://dro.dur.ac.uk/29382/
Autor:
Hossam Alakhrass
Publikováno v:
Proceedings of the International Conference on Research in Education, Teaching and Learning.
Local health departments have been challenged to find effective ways of conducting health promotion using social media. Because 40% of Twitter accounts in the Arab region originate in the Kingdom of Saudi Arabia (KSA), Twitter was chosen as the socia