Zobrazeno 1 - 10
of 78
pro vyhledávání: '"Twiner, Alison"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Applied Corpus Linguistics December 2021 1(3)
Autor:
Sheehy, Kieron, Vackova, Petra, van Manen, Saskia, Saragih Turnip, Sherly, Rofiah, Khofidotur, Twiner, Alison
Publikováno v:
International Journal of Inclusive Education; Sep2024, Vol. 28 Issue 11, p2529-2545, 17p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lillis, Theresa, Twiner, Alison, Balkow, Michael, Lucas, Gillian, Smith, Miriam, Leedham, Maria
Publikováno v:
Journal of Applied Linguistics and Professional Practice.
This paper explores the procedural ethics and ethics in practice involved in a multi-agency research project exploring professional social work writing. Drawing on institutional documentation and a researcher’s field notes over two years, the requi
Publikováno v:
In International Journal of Educational Research 2014 63:94-106
Publikováno v:
European Distance and E-Learning Network (EDEN) Conference Proceedings. (2):67-76
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=847232
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
There is a plurality of opinions as to what citizen science looks like. We adopt a community-led approach and argue that enabling communities with no or limited science expertise to engage with designing their own scientific investigations is a means
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::f676d9fc157b63f2a5677ada0ceccfb6
Publikováno v:
Learning, Culture and Social Interaction. 37:100659
Developing Understandings of Emotions through Movement (DUEM) is an interdisciplinary programme supporting young children (5-6 years) to develop contextualised understandings around emotions. DUEM responds to the recognised need to support Social and