Zobrazeno 1 - 10
of 49
pro vyhledávání: '"Twardosz, Sandra"'
Publikováno v:
ETSU Faculty Works.
Storybook reading in child care classrooms typically occurs in one large group, a context that does not provide opportunities for each child to talk about the book. Two-year-old children, in particular, need individual support to facilitate their lan
Externí odkaz:
https://dc.etsu.edu/etsu-works/14033
Autor:
Twardosz, Sandra, Lutzker, John R.
Publikováno v:
In Aggression and Violent Behavior 2010 15(1):59-68
Publikováno v:
American Annals of the Deaf, 1997 Oct 01. 142(4), 320-332.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44392582
Publikováno v:
American Annals of the Deaf, 1996 Jul 01. 141(3), 224-230.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44392463
Publikováno v:
Young Children, 1974 Jul 01. 29(5), 271-276.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/42642374
Publikováno v:
Young Children, 1975 Jan 01. 30(2), 129-144.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/42657918
Autor:
Nordquist, Vey M., Twardosz, Sandra
Publikováno v:
Education and Treatment of Children, 1990 Nov 01. 13(4), 274-287.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/42899173
Publikováno v:
Education and Treatment of Children, 1990 May 01. 13(2), 159-167.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/42900437
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Twardosz, Sandra, Nordquist, Vey M.
Publikováno v:
Handbook of Clinical Psychology Competencies; 2010, p1707-1730, 24p