Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Tuysuz, Cengiz"'
Autor:
Bodur, Nurettin Can1 (AUTHOR), Tuysuz, Cengiz1 (AUTHOR), Ugulu, Ilker1 (AUTHOR) ilkerugulu@gmail.com
Publikováno v:
Journal of Advanced Academics. Nov2022, Vol. 33 Issue 4, p604-635. 32p. 18 Charts, 1 Map.
Publikováno v:
In Procedia - Social and Behavioral Sciences 21 October 2013 93:1376-1381
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Volume: 4, Issue: 1 108-122
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Bu çalışmanın amacı, yenilenen Fen ve Teknoloji dersi öğretim programının önerdiği alternatif ölçme ve değerlendirme yöntemlerinden olan performans görevlerinin öğrenci velileri açısından nasıl karşılandıkları ve karşılaş
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::5ce2416d87a0d143e848ea78c87cc647
https://dergipark.org.tr/tr/pub/balikesirnef/issue/3370/46521
https://dergipark.org.tr/tr/pub/balikesirnef/issue/3370/46521
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Advanced Academics; 20240101, Issue: Preprints
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Fen ve Teknoloji Dersindeki Performans Görevlerine Yönelik Veli Tutumlarının Belirlenmesi. (Turkish)
Publikováno v:
Necatibey Faculty of Education Electronic Journal of Science & Mathematics Education; 2010, Vol. 4 Issue 1, p111-122, 12p, 3 Charts
Publikováno v:
Educational Sciences: Theory & Practice. May2003, Vol. 3 Issue 1, p20. 7p.