Zobrazeno 1 - 10
of 214
pro vyhledávání: '"Tutorial practices"'
Publikováno v:
Páginas de la Educación; 2018, Vol. 11 Issue 2, p199-214, 16p
Publikováno v:
Education Policy Analysis Archives, Vol 23, Iss 0 (2015)
This work presents the results of a study on the mentoring practices of the academics from an institution of higher education around mentoring and its relation to the construction of autonomous and autodidactic subjectivities in the students. This is
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4d44efe5fa624d139b91e24397dc978a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Education Policy Analysis Archives / Archivos Analíticos de Políticas Educativas / Arquivos Analíticos de Políticas Educativas; 11/30/2015, Vol. 23 Issue 116/117, p1-22, 22p
Autor:
Berthoud, Françoise
Cette thèse s’intéresse à la construction des pratiques tutorales dans le cadre d’une formation ouverte et à distance au sein de Campus Numériques français. L’hypothèse centrale de ce travail est que, malgré de nombreuses contraintes, l
Externí odkaz:
http://www.theses.fr/2012LYO20045/document
Autor:
Teran, FFSC, Llaro, KLD
Publikováno v:
Universidad César Vallejo
UCV-Institucional
Universidad Cesar Vallejo
instacron:UCV
PAGINAS DE EDUCACION
UCV-Institucional
Universidad Cesar Vallejo
instacron:UCV
PAGINAS DE EDUCACION
The purpose of this study is to understand the meaning that Master of Education students attribute to tutorial practices during thesis counseling sessions. The work was developed according to a qualitative approach with phenomenological design, based
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::05551caed84edf4d774a7544a7a05ad2
Autor:
Pavía Mendoza, Alexia1,2 alepavia18@psicologia.unam.mx, de la Cruz Flores, Gabriela3,4 gabydc@unam.mx
Publikováno v:
Revista Mexicana de Orientación Educativa. ene-jun2023, Vol. 20 Issue 44, p1-23. 23p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Panão-Ramalho, Anabela, Pantoja-Vallejo, Antonio, Molero, David, Molina.Jaén, María Dolores, Colmenero-Ruiz, María Jesús, Sadio-Ramos, Fernando
Research paper included on the R+D+i Project Timonel
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::2ab3e9e1e4794269a3e4ad825bd1b7b2
Autor:
Favreau, Cécile
L’objectif de cette thèse est d’évaluer l’influence du rapport au savoir sur la diversité des pratiques tutorales mises en œuvre par les artisans maîtres d’apprentissage (MA) accueillant des apprentis de niveau V. Les pratiques tutorales
Externí odkaz:
http://www.theses.fr/2013TOU20116/document