Zobrazeno 1 - 10
of 157
pro vyhledávání: '"Tutorial Action"'
Publikováno v:
LOGOS, UNIVERSALITY, MENTALITY, EDUCATION, NOVELTY. Section Social Sciences. XII(2):59-73
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1130672
Autor:
Carolina Flores-Lueg
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 12, Iss 9, p 583 (2022)
This research focuses on the formative contributions made by tutor teachers in the university to the acquisition of pedagogical knowledge based on the reflective processes that they manage to implement, from the perspective of future teachers in prof
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/586ded4dc1134ede9cbee77623f7f406
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Serrano García, Jennifer
Este proyecto tiene como objetivo dar continuidad a la línea de trabajo que siguen un total de 12 docentes que imparten Acción Tutorial en Educación Primaria, con una línea de trabajo innovadora y adaptada a las nuevas necesidades del alumnado. C
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1648::b65fd1b96f8097fa46edc8619bd31cb5
https://hdl.handle.net/10481/82368
https://hdl.handle.net/10481/82368
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Educação e Pesquisa, Vol 44, Iss 0 (2018)
Resumen Este artículo presenta los resultados de una investigación de doctorado que estudió el proceso de tutoría en la formación científico-investigativa inicial del profesional de la educación en Cuba, teniendo en cuenta que la investigació
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/88d308bb1435437095eab176dd311b3f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
The self-perception in digital competence of teachers has been studied in depth in recent years. However, these studies have rarely focused on the process of tutorial action and how to perform this action digitally between the tutor and the students,
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::dd45a08206a9c7d93d123f4b07b4b405
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/306201
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/306201
Tutoring is a part of the university teaching-learning process and is a basic strategy for improving the student’s academic success and professional goals. This article reviews the process of implementing tutors action plans in Urganch State Univer
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::194fe57732c08b7136876d0bc2a16590