Zobrazeno 1 - 10
of 43
pro vyhledávání: '"Tuteja, Reetu"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
O'Connell Mary J, Doyle Aisling M, Juenger Thomas E, Donoghue Mark TA, Keshavaiah Channa, Tuteja Reetu, Spillane Charles
Publikováno v:
BMC Research Notes, Vol 5, Iss 1, p 359 (2012)
Abstract Background Synonymous codon usage bias has typically been correlated with, and attributed to translational efficiency. However, there are other pressures on genomic sequence composition that can affect codon usage patterns such as mutational
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/273bea5d5ea0403e9922d9de1bba90fb
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tuteja, Reetu
A range of different genetic processes can facilitate species-specific adaptations. These include orphan genes and genes subject to genomic imprinting. All organisms are known to contain unique genes that have no recognizable homolog in other lineage
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1513::b4a05df04cd9fcdaf27d70140d773819
http://hdl.handle.net/10379/5786
http://hdl.handle.net/10379/5786
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.