Zobrazeno 1 - 10
of 53
pro vyhledávání: '"Tuszyńska-Bogucka Wioletta"'
Autor:
Chmielewska Magdalena, Dzieńkowski Mariusz, Bogucki Jacek, Kocki Wojciech, Kwiatkowski Bartłomiej, Pełka Jarosław, Tuszyńska-Bogucka Wioletta
Publikováno v:
MATEC Web of Conferences, Vol 252, p 03021 (2019)
In the presented study the usefulness of eye-tracking data for classification of architectural spaces as stressful or relaxing was examined. The eye movements and pupillary response data were collected using the eye-tracker from 202 adult volunteers
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f0f0702b25c74932b01d5206847e45d4
Publikováno v:
Brain Sciences (2076-3425); Dec2024, Vol. 14 Issue 12, p1268, 18p
Autor:
Çimşir, Elif, Çapar, Meral, Folostina, Ruxandra, Iacob, Claudia Iuliana, Tuszyńska-Bogucka, Wioletta, Mirowska, Lidia, Bozkurt, Aras
Publikováno v:
Discover Education; 11/22/2024, Vol. 3 Issue 1, p1-14, 14p
Autor:
Tuszyńska-Bogucka, Wioletta
Publikováno v:
Wychowanie w Rodzinie / Family Upbringing. XV(1):19-38
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=731961
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Environmental Research and Public Health
Volume 20
Issue 3
Pages: 1942
Volume 20
Issue 3
Pages: 1942
Based on the concepts of Pargament’s adaptational functions of religiosity, Huber’s centrality of religiosity, and Block’s conceptualisation of ego-resiliency as psychosocial resources, a nonexperimental, moderated mediation project was designe
Publikováno v:
In Procedia - Social and Behavioral Sciences 22 August 2014 140:192-196
Publikováno v:
International Journal of Environmental Research & Public Health; Jun2023, Vol. 20 Issue 11, p5993, 14p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tuszyńska-Bogucka, Wioletta
Publikováno v:
Roczniki Nauk Społecznych / Annals of Social Sciences. 36(2):147-149
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=34127