Zobrazeno 1 - 10
of 66
pro vyhledávání: '"Tusting, Karin"'
Academics Writing recounts how academic writing is changing in the contemporary university, transforming what it means to be an academic and how, as a society, we produce academic knowledge. Writing practices are changing as the academic profession i
Externí odkaz:
https://library.oapen.org/handle/20.500.12657/87560
Autor:
Tusting, Karin Patricia
This thesis is a study of the role of written texts in processes of identity construction and maintenance in a Catholic parish community. It is based on a critical realist understanding of society which sees social practice as the locus of continuity
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.369655
Publikováno v:
Discourse & Society, 2002 Sep 01. 13(5), 651-672.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/42888524
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
The Routledge Handbook of Linguistic Ethnography, 229-240
ISSUE=1;STARTPAGE=229;ENDPAGE=240;TITLE=The Routledge Handbook of Linguistic Ethnography
ISSUE=1;STARTPAGE=229;ENDPAGE=240;TITLE=The Routledge Handbook of Linguistic Ethnography
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::2e41bf6f5c2d4e53f82d9b521c602835
https://research.tilburguniversity.edu/en/publications/80ff5bb3-e9fa-457a-98de-00a3e966221c
https://research.tilburguniversity.edu/en/publications/80ff5bb3-e9fa-457a-98de-00a3e966221c
This paper explores academics' writing practices, focusing on the ways in which they use digital platforms in their processes of collaborative learning. It draws on interview data from a research project that has involved working closely with academi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______201::baf3af496a17d87c3f33e9669fcdc7ae
https://doi.org/10.25304/rlt.v25.1958
https://doi.org/10.25304/rlt.v25.1958
Autor:
Olmos-López, Pamela, Tusting, Karin
Publikováno v:
Trabalhos em Lingüística Aplicada; jan-abr2020, Vol. 59 Issue 1, p264-295, 32p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.