Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"Tustin, D. H."'
Autor:
Tustin, D. H.
The rapid increase in the expenditure on below-the-line promotions (consumer and trade promotions, direct marketing, sponsorship and public relations) relative to above-the-line advertising (television, radio, print, outdoor and cinema) in South Afri
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10500/593
Autor:
Tustin, D. H.1 tustidh@unisa.ac.za, Conradie, N.2
Publikováno v:
South African Journal of Business Management. Sep2016, Vol. 47 Issue 3, p55-61. 7p. 1 Diagram, 1 Chart, 2 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
South African Journal of Higher Education; 2013, Vol. 27 Issue 6, p1564-1580, 17p, 1 Diagram, 4 Charts
Autor:
Tustin, D. H.
Publikováno v:
Communicatio: South African Journal for Communication Theory & Research; 2007, Vol. 33 Issue 2, p140-153, 14p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.