Zobrazeno 1 - 10
of 78
pro vyhledávání: '"Turtura, Jessica"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gearin, Brian1 (AUTHOR) bgearin@uoregon.edu, Turtura, Jessica1 (AUTHOR), Anderson, Kim2 (AUTHOR), Colsman, Melissa3 (AUTHOR), Durrance, Samantha4 (AUTHOR), McColskey, Wendy4 (AUTHOR), Mele-McCarthy, Joan5 (AUTHOR), Schultz, Laura6 (AUTHOR), Spitulnik, Karleen6 (AUTHOR)
Publikováno v:
Annals of Dyslexia. Oct2023, Vol. 73 Issue 3, p393-414. 22p. 3 Diagrams, 3 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Doabler, Christian T., Clarke, Ben, Turtura, Jessica E., Sutherland, Marah, Gersib, Jenna A., Lesner, Taylor, Cook, Madison, Kimmel, Georgia L., Smolkowski, Keith, Kosty, Derek
Publikováno v:
Journal of Learning Disabilities; Jul2024, Vol. 57 Issue 4, p224-241, 18p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Turtura, Jessica E., 1982
xiv, 100 p. : ill. (some col.) A print copy of this thesis is available through the UO Libraries. Search the library catalog for the location and call number.
Schools today are faced with a growing number of student discipline problems and incre
Schools today are faced with a growing number of student discipline problems and incre
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1794/11146
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Clarke, Ben1 (AUTHOR) clarkeb@uoregon.edu, Turtura, Jessica1 (AUTHOR), Lesner, Taylor1 (AUTHOR), Cook, Madison1 (AUTHOR), Smolkowski, Keith2 (AUTHOR), Kosty, Derek2 (AUTHOR), Doabler, Christian T.3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Exceptional Children. Oct2022, Vol. 89 Issue 1, p42-59. 18p.