Zobrazeno 1 - 10
of 75
pro vyhledávání: '"Turner, Samantha J."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Thompson-Lake, Daisy G. Y., Liegeois, Frederique J., Braden, Ruth O., Jackson, Graeme D., Turner, Samantha J., Morison, Lottie, Hildebrand, Michael, Scheffer, Ingrid E., Morgan, Angela T.
Publikováno v:
Neurology: Genetics; Apr2024, Vol. 10 Issue 2, p1-10, 10p
Autor:
Corbett, Mark A., Turner, Samantha J., Gardner, Alison, Silver, Jeremy, Stankovich, Jim, Leventer, Richard J., Derry, Christopher P., Carroll, Renée, Ha, Thuong, Scheffer, Ingrid E., Bahlo, Melanie, Jackson, Graeme D., Mackey, David A., Berkovic, Samuel F., Gecz, Jozef
Publikováno v:
In European Journal of Medical Genetics August 2017 60(8):437-443
Autor:
Morgan, Angela T, Scerri, Thomas S, Vogel, Adam P, Reid, Christopher A, Quach, Mara, Jackson, Victoria E, McKenzie, Chaseley, Burrows, Emma L, Bennett, Mark F, Turner, Samantha J, Reilly, Sheena, Horton, Sarah E, Block, Susan, Kefalianos, Elaina, Frigerio-Domingues, Carlos, Sainz, Eduardo, Rigbye, Kristin A, Featherby, Travis J, Richards, Kay L, Kueh, Andrew
Publikováno v:
Brain: A Journal of Neurology; Dec2023, Vol. 146 Issue 12, p5086-5097, 12p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Giaimo, Genie, Turner, Samantha J.
A common practice in writing centers is to record the events of a tutoring session after it has occurred. Commonly written by tutors, "session notes" can be a useful resource for the day-to-day support work in which tutors engage. Currently, however,
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::77ad70be4eecdbab0961eb8aca268eb7
Autor:
Turner, Samantha J.1,2 samantha.turner@mcri.edu.au, Vogel, Adam P.3,4, Parry-Fielder, Bronwyn5, Campbell, Rhonda6, Scheffer, Ingrid E.1,7,8, Morgan, Angela T.1,2
Publikováno v:
Folia Phoniatrica et Logopaedica. 2019, Vol. 71 Issue 5/6, p203-215. 13p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.