Zobrazeno 1 - 10
of 18
pro vyhledávání: '"Turner, J. W. G."'
Autor:
Turner, J. W. G.
There are currently many factors motivating car manufacturers to reduce the tailpipe CO2 emissions from their products. One of the major routes to achieving reduced CO2 emissions in spark-ignition 4-stroke engines is to ???downsize??? the swept volum
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.646147
Publikováno v:
SAE Transactions, 2007 Jan 01. 116, 55-69.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44650843
Publikováno v:
SAE Transactions, 2004 Jan 01. 113, 870-888.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44723559
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Turner, J W G, Popplewell, A, Richardson, S, Lewis, A G J, Akehurst, S & Brace, C J 2013, ' The Ultraboost Extreme Downsizing Project : Direct Injection, Compound Charging, Variable Valve Timing and 60% Less Capacity ', Paper presented at 22nd Aachen Colloquium Automobile and Engine Technology 2013, Aachen, Germany, 7/10/13-7/10/13 .
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1378::93822c35b57c48311df5c0a5972d7fbf
https://purehost.bath.ac.uk/ws/files/218563759/A6.1_Turner_Jaguar_2013.pdf
https://purehost.bath.ac.uk/ws/files/218563759/A6.1_Turner_Jaguar_2013.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Engine Research (Professional Engineering Publishing); Aug2005, Vol. 6 Issue 4, p377-397, 21p, 3 Diagrams, 3 Charts, 12 Graphs