Zobrazeno 1 - 10
of 145
pro vyhledávání: '"Turini M"'
Autor:
Sforzi I., Bressan S., Saffirio C., De Masi S., Bussolin L., Da Dalt L., De Iaco F., Shavit I., Krauss B., Barbi E., Bergese I., Biermann K. P., Borrometi F., Calligaris L., Cantoni B., Fontanazza S., Fornasari D., Ghizzi C., Gregorini M., Guarino M., L'erario M., La Fauci G., Lai A., Lazzeri S., Leo M. C., Lucenteforte E., Macchiarini A., Maiandi S., Mando M., Mazza A., Montobbio G., Mugelli A., Parrino R., Sammartino M., Schleef J., Spotti A., Tomasello C., Di Francia M. T., Trapani C., Turini M., Vagnoli L., Vergna S., Virgili G., Rosati G. V., Zanon D.
Publikováno v:
Italian Journal of Pediatrics
Italian Journal of Pediatrics, Vol 46, Iss 1, Pp 1-10 (2020)
Italian Journal of Pediatrics, Vol 46, Iss 1, Pp 1-10 (2020)
Background In Italy, as in many European countries, Pediatric Emergency Medicine is not formally recognized as a pediatric subspecialty, hindering nation-wide adoption of standards of care, especially in the field of procedural sedation and analgesia
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::f1526dbe5d72a2b8003c3a920c40eeaa
http://hdl.handle.net/11368/2990025
http://hdl.handle.net/11368/2990025
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Magrini M., Rossi E., Spina D. M., Curzio O., Mirri P., Menicagli D., Turini M., Cutrupi V., Bastiani L.
Publikováno v:
Autismo e disturbi dello sviluppo 3 (2015): 369–402.
info:cnr-pdr/source/autori:Magrini M.; Rossi E.; Spina D. M.; Curzio O.; Mirri P.; Menicagli D.; Turini M.; Cutrupi V.; Bastiani L./titolo:Progetto "SI RE MI" Sistema di rieducazione espressiva/doi:/rivista:Autismo e disturbi dello sviluppo/anno:2015/pagina_da:369/pagina_a:402/intervallo_pagine:369–402/volume:3
info:cnr-pdr/source/autori:Magrini M.; Rossi E.; Spina D. M.; Curzio O.; Mirri P.; Menicagli D.; Turini M.; Cutrupi V.; Bastiani L./titolo:Progetto "SI RE MI" Sistema di rieducazione espressiva/doi:/rivista:Autismo e disturbi dello sviluppo/anno:2015/pagina_da:369/pagina_a:402/intervallo_pagine:369–402/volume:3
Si Re Mi is an interactive audio system proposed as a game in which the main actors are the autistic child and an adult operator. The goal is to develop social and problem solving skills. In this intervention we considered the sensory profile of the
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::1b54f9fec20d301b99b131fa149e2f0d
https://openportal.isti.cnr.it/doc?id=people______::1b54f9fec20d301b99b131fa149e2f0d
https://openportal.isti.cnr.it/doc?id=people______::1b54f9fec20d301b99b131fa149e2f0d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Value in Health October 2018 21 Supplement 3:S56-S56
Publikováno v:
In Value in Health October 2018 21 Supplement 3:S43-S44