Zobrazeno 1 - 10
of 83
pro vyhledávání: '"Turek, Konrad"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Turek, Konrad, Henkens, Kène
Publikováno v:
Work, Employment & Society, 2020 Aug 01. 34(4), 550-570.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26971368
Autor:
Turek, Konrad *, Henkens, Kène
Publikováno v:
In Advances in Life Course Research June 2021 48
Publikováno v:
Work, Aging & Retirement. Feb2024, Vol. 10 Issue 2, p100-122. 23p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Turek, Konrad
As people get older, their knowledge and skills obtained at school can deteriorate, become less relevant or outdated. Thus, individual development continues during adulthood in various ways, e.g., by learning at work, at training courses, through hob
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::5173f3a86952fbe6eb5a641ed0144e06
https://research.tilburguniversity.edu/en/publications/8faca2dc-adb7-4a87-86be-f86e850df99b
https://research.tilburguniversity.edu/en/publications/8faca2dc-adb7-4a87-86be-f86e850df99b
Autor:
Turek, Konrad
With the growing complexity of knowledge production, social science must accelerate and open up to maintain explanatory power and responsiveness. This requires redesigning the front-end of research to build an open and expandable knowledge infrastruc
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::697e20da946826a57023e0a6ee0a990a
https://research.tilburguniversity.edu/en/publications/1e02ac35-6f11-4c76-8e97-eb9504526dd6
https://research.tilburguniversity.edu/en/publications/1e02ac35-6f11-4c76-8e97-eb9504526dd6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
EDUKACJA. 132(1):151-167
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=471105