Zobrazeno 1 - 10
of 23
pro vyhledávání: '"Turanlı Necla"'
Autor:
Coşkun Meltem, Turanlı Necla
Publikováno v:
SHS Web of Conferences, Vol 66, p 01021 (2019)
The current study aims to examine the relation between concept images and procedural understanding of prospective Mathematics teachers (PMTs) related to ‘continuity’ in Math. The participants (n=9) study Mathematics Education at a state universit
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/976f5eb32ae74741ae9da3a623ce8bae
Autor:
İnam, Bahattin, Turanlı, Necla
Publikováno v:
International Online Journal of Education & Teaching; 2024, Vol. 11 Issue 1, p167-182, 16p
Publikováno v:
Journal of Turkish Educational Sciences; 2023, Vol. 21 Issue 3, p1204-1225, 22p
Autor:
Coşkun, Meltem, Turanlı, Necla
Publikováno v:
Mediterranean Educational Research Journal / Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi; Sep2021, Vol. 15 Issue 37, p53-73, 21p
Autor:
Turanli, Necla, Çoker, Doḡan *
Publikováno v:
In Fuzzy Sets and Systems 2000 116(3):369-375
Autor:
Keçeli, Vildan, Turanlı, Necla
Publikováno v:
Chaos, Complexity & Leadership 2012; 2014, p487-498, 12p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Leylek, Ramazan
In recent years, the trend towards visuality and visual arguments in mathematics education and training has remarkably increased. Visual materials find a significant buyer in the teaching and learning of abstract concepts in mathematics. Mathematical
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4268::d5d230ca23aaeea3ab3e84e49e76379c
http://hdl.handle.net/11655/23091
http://hdl.handle.net/11655/23091