Zobrazeno 1 - 10
of 41
pro vyhledávání: '"Tupper, Laura"'
We examine the use of time series data, derived from Electric Cell-substrate Impedance Sensing (ECIS), to differentiate between standard mammalian cell cultures and those infected with a mycoplasma organism. With the goal of interpretable results, we
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2105.08512
We consider cell line classification using multivariate time series data obtained from electric cell-substrate impedance sensing (ECIS) technology. The ECIS device, which monitors the attachment and spreading of mammalian cells in real time through t
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1710.09821
An analysis of the characteristics and behavior of individual bus stops can reveal clusters of similar stops, which can be of use in making routing and scheduling decisions, as well as determining what facilities to provide at each stop. This paper p
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1611.04026
We explore the behavior of wind speed over time, using the Eastern Wind Dataset published by the National Renewable Energy Laboratory. This dataset gives wind speeds over three years at hundreds of potential wind farm sites. Wind speed analysis is ne
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1509.00051
Autor:
Tupper, Laura L.1 (AUTHOR) ltupper@mtholyoke.edu, Keese, Charles R.2 (AUTHOR), Matteson, David S.3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Applied Statistics. May2024, Vol. 51 Issue 6, p1210-1226. 17p.
Publikováno v:
In Journal of Transport Geography February 2019 75:25-36
Publikováno v:
Technometrics, 2018 May 01. 60(2), 245-254.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44868998
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.