Zobrazeno 1 - 10
of 87
pro vyhledávání: '"Tunkelang, Daniel"'
In e-commerce, ranking the search results based on users' preference is the most important task. Commercial e-commerce platforms, such as, Amazon, Alibaba, eBay, Walmart, etc. perform extensive and relentless research to perfect their search result r
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2412.03581
Search query variation poses a challenge in e-commerce search, as equivalent search intents can be expressed through different queries with surface-level differences. This paper introduces a framework to recognize and leverage query equivalence to en
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2308.03869
Publikováno v:
Proceedings of the International Workshop on Interactive and Scalable Information Retrieval methods for eCommerce (ISIR-eCom) 2022
Query similarity prediction task is generally solved by regression based models with square loss. Such a model is agnostic of absolute similarity values and it penalizes the regression error at all ranges of similarity values at the same scale. Howev
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2203.06591
Autor:
Vangelova, Luba, Tunkelang, Daniel
Publikováno v:
The Science Teacher, 2012 Sep 01. 79(6), 66-67.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43557537
Publikováno v:
Proceedings of the 37th International ACM Sigir Conference Research & Development in Information Retrieval; 7/3/2014, p867-870, 4p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tunkelang, Daniel
Publikováno v:
Bulletin of the American Society for Information Science & Technology. Oct/Nov2009, Vol. 36 Issue 1, p20-23. 4p.
Autor:
Tunkelang, Daniel
Publikováno v:
Faceted Search; 2009, p62-65, 4p