Zobrazeno 1 - 10
of 136
pro vyhledávání: '"Tumer, Z."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mulder, P.A., Huisman, S., Landlust, A.M., Moss, J., Bader, I., Balkom, I.D.C. van, Bisgaard, A.M., Brooks, A., Cereda, A., Cinca, C., Clark, D., Cormier-Daire, V., Deardorff, M.A., Diderich, K., Elting, M., Essen, A. van, FitzPatrick, D., Gervasini, C., Gillessen-Kaesbach, G., Girisha, K.M., Hennekam, R.C., Hilhorst-Hofstee, Y., Hopman, S., Horn, D., Isrie, M., Jansen, S., Jespersgaard, C., Kaiser, F.J., Kaur, M., Kleefstra, T., Krantz, I.D., Lakeman, P., Lessel, D., Michot, C., Noon, S.E., Oliver, C., Parenti, I., Pie, J., Piening, S., Puisac, B., Ramos, F.J., Redeker, E., Rieubland, C., Russo, S., Selicorni, A., Tumer, Z., Vorstenbosch, R., Vries, I.M., Wenger, T.L., Wierzba, J., SMC1A Consortium
Publikováno v:
SMC1A Consortium 2019, ' Development, behaviour and autism in individuals with SMC1A variants ', Journal of Child Psychology and Psychiatry and Allied Disciplines, vol. 60, no. 3, pp. 305-313 . https://doi.org/10.1111/jcpp.12979
Journal of Child Psychology and Psychiatry and Allied Disciplines, 60, 3, pp. 305-313
Journal of Child Psychology and Psychiatry, 60(3), 305-313. Wiley
Journal of Child Psychology and Psychiatry, 60(3), 305-313. Wiley-Blackwell Publishing Ltd
Journal of Child Psychology and Psychiatry, 60(3), 305-313. WILEY
Journal of Child Psychology and Psychiatry and Allied Disciplines, 60(3), 305-313. Wiley-Blackwell
Journal of Child Psychology and Psychiatry and Allied Disciplines, 60, 305-313
Journal of child psychology and psychiatry, and allied disciplines, 60(3), 305-313. Wiley-Blackwell
Journal of Child Psychology and Psychiatry and Allied Disciplines, 60(3), 305. Wiley-Blackwell
Journal of Child Psychology and Psychiatry and Allied Disciplines, 60, 3, pp. 305-313
Journal of Child Psychology and Psychiatry, 60(3), 305-313. Wiley
Journal of Child Psychology and Psychiatry, 60(3), 305-313. Wiley-Blackwell Publishing Ltd
Journal of Child Psychology and Psychiatry, 60(3), 305-313. WILEY
Journal of Child Psychology and Psychiatry and Allied Disciplines, 60(3), 305-313. Wiley-Blackwell
Journal of Child Psychology and Psychiatry and Allied Disciplines, 60, 305-313
Journal of child psychology and psychiatry, and allied disciplines, 60(3), 305-313. Wiley-Blackwell
Journal of Child Psychology and Psychiatry and Allied Disciplines, 60(3), 305. Wiley-Blackwell
Introduction: Development and behaviour in Cornelia de Lange Syndrome (CdLS), including autism characteristics, have been described infrequently stratified to genetic cause and only a few studies have considered behavioural characteristics in relatio
Autor:
Rodriguez-Palmero Seuma, A., Boerrigter, M., Mandrile, G., Pelle, A., Giorgio, E., Lindstrand, A., Johansson, M., Kvarnung, M., Everman, D., Bahrambeigi, V., MacKenzie, A., Morton, J., Ruivenkamp, C., Challman, T., Hurst, A., Hoyer, J., Elmslie, F., Dye, T., Isidor, B., Haldeman-Englert, C., Gomez-Andres, D., Schluter, A., de Man, S., Shieh, J., Prada, C., Moutton, S., Denomme-Pichon, A., Motti, S., Bruel, A., Mau-Them, F. Tran, Reiter, S., van Ravenswaaij-Arts, C., Shaw-Smith, C., Parikh, S., Aldinger, K., Lovgren, A., Rauch, A., Ross, M., Gomez-Puertas, P., de Vries, B., Pujol, A., Tumer, Z.
Publikováno v:
European Journal of Human Genetics
r-IGTP. Repositorio Institucional de Producción Científica del Instituto de Investigación Germans Trias i Pujol
instname
European Journal of Human Genetics, 28(SUPPL 1), 331-332. Nature Publishing Group
r-IGTP. Repositorio Institucional de Producción Científica del Instituto de Investigación Germans Trias i Pujol
instname
European Journal of Human Genetics, 28(SUPPL 1), 331-332. Nature Publishing Group
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::a1c21b4e932388c759509ca38b12e7d2
https://fundanet.igtp.cat/Publicaciones/ProdCientif/PublicacionFrw.aspx?id=4437
https://fundanet.igtp.cat/Publicaciones/ProdCientif/PublicacionFrw.aspx?id=4437
Recommendations for a nomenclature system for reporting methylation aberrations in imprinted domains
Autor:
Monk, D., Morales, J., Dunnen, J.T. den, Russo, S., Court, F., Prawitt, D., Eggermann, T., Beygo, J., Buiting, K., Tumer, Z., European Network Human Congenital
Publikováno v:
Epigenetics, 13(2), 117-121
Dipòsit Digital de la UB
Universidad de Barcelona
Monk, D, Morales, J, den Dunnen, J T, Russo, S, Court, F, Prawitt, D, Eggermann, T, Beygo, J, Buiting, K & Tümer, Z 2018, ' Recommendations for a nomenclature system for reporting methylation aberrations in imprinted domains ', Epigenetics . https://doi.org/10.1080/15592294.2016.1264561
Dipòsit Digital de la UB
Universidad de Barcelona
Monk, D, Morales, J, den Dunnen, J T, Russo, S, Court, F, Prawitt, D, Eggermann, T, Beygo, J, Buiting, K & Tümer, Z 2018, ' Recommendations for a nomenclature system for reporting methylation aberrations in imprinted domains ', Epigenetics . https://doi.org/10.1080/15592294.2016.1264561
The analysis of DNA methylation has become routine in the pipeline for diagnosis of imprinting disorders, with many publications reporting aberrant methylation associated with imprinted differentially methylated regions (DMRs). However, comparisons b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.