Zobrazeno 1 - 10
of 45
pro vyhledávání: '"Tuler, Amélia Carlos"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tuler, Amélia Carlos, Proença, Carolyn Elinore Barnes, Carrijo, Tatiana Tavares, Peixoto, Ariane Luna
Publikováno v:
Taxon, 2018 Dec 01. 67(6), 1194-1198.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26826810
Autor:
Proença, Carolyn Elinore Barnes1,2 (AUTHOR) cproenca@unb.br, Tuler, Amélia Carlos3 (AUTHOR), Lucas, Eve J2 (AUTHOR), Vasconcelos, Thais Nogales da Costa2,4 (AUTHOR), Faria, Jair Eustáquio Quintino de1 (AUTHOR), Staggemeier, Vanessa Graziele5 (NURSE), de-Carvalho, Plauto Simão6 (AUTHOR), Forni-Martins, Eliana Regina7 (AUTHOR), Inglis, Peter Ward8 (AUTHOR), Mata, Lorena Ramos da8 (AUTHOR), Costa, Itayguara Ribeiro da9 (AUTHOR)
Publikováno v:
Annals of Botany. Apr2022, Vol. 129 Issue 4, p367-388. 22p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tuler, Amélia Carlos1,2 (AUTHOR) ameliatuler@gmail.com, Costa, Calmito Miranda3 (AUTHOR), Carrijo, Tatiana Tavares2 (AUTHOR), Peixoto, Ariane Luna1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Brittonia. Mar2020, Vol. 72 Issue 1, p57-61. 5p.
Autor:
Tuler, Amélia Carlos
Publikováno v:
SBEnBio Biology Teaching Journal; v.15, n. 1 (jun. 2022); 277-289
Revista de Enseñanza de Biología SBEnBio; v.15, n. 1 (jun. 2022); 277-289
Revista de Ensino de Biologia da SBEnBio; 2022: v.15, n.1 (jun. 2022); 277-289
Revista da SBEnBIO
Associação Brasileira de Ensino de Biologia (SBEnBio)
instacron:SBEnBio
Revista de Enseñanza de Biología SBEnBio; v.15, n. 1 (jun. 2022); 277-289
Revista de Ensino de Biologia da SBEnBio; 2022: v.15, n.1 (jun. 2022); 277-289
Revista da SBEnBIO
Associação Brasileira de Ensino de Biologia (SBEnBio)
instacron:SBEnBio
Here, we present a didactic proposal based on the use of didactic models to complement the teaching of plant anatomy. The methodology was tested and evaluated by students of the higher education at Federal University of Espírito Santo. Structured qu
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::4a5b6870336c4fec32c6bbdad909ed64
https://renbio.org.br/index.php/sbenbio/article/view/412
https://renbio.org.br/index.php/sbenbio/article/view/412
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.