Zobrazeno 1 - 10
of 31
pro vyhledávání: '"Tuell, Dawn"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
ETSU Faculty Works.
Introduction: Efforts to improve health care in the US are focusing on the Quadruple Aim which targets enhanced patient experiences, population health management, control of costs and improved provider satisfaction. Traditional academic centers have
Externí odkaz:
https://dc.etsu.edu/etsu-works/6560
Autor:
Lee, Katie, Schultz, Abby, Kirby, John, Shipley, Lindsey, Monroe, Lizzie, Morgan, Tyler, Tuell, Dawn
Publikováno v:
Appalachian Student Research Forum.
Domestic violence and sexual assault (DVSA) are major health issues on which medical schools across the country fail to adequately educate future physicians. According to the National Coalition Against Domestic Violence, one in three women and one in
Externí odkaz:
https://dc.etsu.edu/asrf/2018/schedule/144
Publikováno v:
ETSU Faculty Works.
INTRODUCTION: The legal and illicit use of cannabinoid-containing products is accelerating worldwide and is accompanied by increasing abuse problems. Due to legal issues, the USA will be entering a period of rapidly expanding recreational use of cann
Externí odkaz:
https://dc.etsu.edu/etsu-works-2/273
Autor:
Donahue, Andrew, Brown, Seth, Singh, Suhkvir, Shokur, Nikita, Burns, J. Bracken, Duvall, Kathryn L., Tuell, Dawn S.
Publikováno v:
ETSU Faculty Works.
OBJECTIVE: Because training in pediatric disaster medicine (PDM) is neither required nor standardized for pediatric residents, we designed and integrated a PDM course into the curriculum of a pediatric residency program and assessed if participation
Externí odkaz:
https://dc.etsu.edu/etsu-works-2/281
Autor:
Li, Su Ting, Tancredi, Daniel J., Schwartz, Alan, Guillot, Ann, Burke, Ann, Trimm, R. Franklin, Guralnick, Susan, Mahan, John D., Gifford, Kimberly A., Basila, Dennis, Dougherty, Katherine, Robus, Richard S., Matrone, Christa, Schumacher, Daniel J., Dewar, Stephanie B., Hofkosh, Dena, Lieberman, Rhett, Poynter, Sue E., Tuell, Dawn, Huff, Janara J., Rincon, Marielisa, Sease, Kerry K., Yeh, Sylvia H., McKenna, Michael P., Price, Laura, Donnelly, Kathleen M., Carter, Meredith L., Rappaport, David I.
Publikováno v:
ETSU Faculty Works.
Purpose To perform a derivation study to determine in which subcompetencies marginal/unsatisfactory pediatric residents had the greatest deficits compared with their satisfactorily performing peers and which subcompetencies best discriminated between
Externí odkaz:
https://dc.etsu.edu/etsu-works/10438
Publikováno v:
ETSU Faculty Works.
Background: In recent years, the Accreditation Council for Graduate Medical Education (ACGME), and the Ambulatory Pediatric Association (APA) have developed detailed resident learning objectives and competencies. Maintaining adequate documentation th
Externí odkaz:
https://dc.etsu.edu/etsu-works/5062