Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"Tucker, Mollie"'
Autor:
Tucker, Mollie Janet
Many organizations, both public and private are implementing total quality management processes and procedures to ensure customer satisfaction, promote effective leadership, and enhance productivity. The sudden emphasis on customer satisfaction is ob
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10919/40083
http://scholar.lib.vt.edu/theses/available/etd-10212005-123022/
http://scholar.lib.vt.edu/theses/available/etd-10212005-123022/
Autor:
Tucker, Mollie1 (AUTHOR), Azar, Marwan M.1 (AUTHOR), Cohen, Elizabeth2 (AUTHOR), Gan, Geliang3 (AUTHOR), Deng, Yanhong3 (AUTHOR), Foppiano Palacios, Carlo1 (AUTHOR), Malinis, Maricar1 (AUTHOR) maricar.malinis@yale.edu
Publikováno v:
Transplant Infectious Disease. Aug2022, Vol. 24 Issue 4, p1-9. 9p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
BMJ Case Reports; Mar2022, Vol. 15 Issue 3, p1-5, 5p
Publikováno v:
HCPLive; 2024, Vol. 13 Issue 3, p22-24, 3p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.