Zobrazeno 1 - 10
of 78
pro vyhledávání: '"Tucker, Bram"'
Autor:
Davis, Dylan S, Tucker, Bram, Justome, Ricky, Chrisostome, Zafy Maharesy, Pierre, Briand Venance, Domic, Alejandra I, Phelps, Leanne N, Ibirogba, Abiola, Mangut, Chiamaka, Klehm, Carla E, Douglass, Kristina
Publikováno v:
Journal of Social Archaeology; Oct2024, Vol. 24 Issue 3, p221-245, 25p
Publikováno v:
American Anthropologist, 2005 Sep 01. 107(3), 403-416.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3567026
Autor:
Tucker, Bram1 (AUTHOR) bramtuck@uga.edu, Ringen, Erik J.2 (AUTHOR), Tsiazonera3 (AUTHOR), Tombo, Jaovola4 (AUTHOR), Hajasoa, Patricia4 (AUTHOR), Gérard, Soanahary4 (AUTHOR), Lahiniriko, Rolland5 (AUTHOR), Garçon, Angelah Halatiana4 (AUTHOR)
Publikováno v:
Human Nature. Sep2021, Vol. 32 Issue 3, p529-556. 28p.
Autor:
Tucker, Bram, Tombo, Jaovola, Tsiazonera, Hajasoa, Patricia, Nagnisaha, Charlotte, Lahitoka, Vorisoa Rene, Zahatsy, Christian
Publikováno v:
Human Ecology, 2013 Jun 01. 41(3), 393-407.
Externí odkaz:
http://dx.doi.org/10.1007/s10745-013-9563-2
Autor:
Tucker, Bram
Publikováno v:
Current Anthropology, 2012 Apr 01. 53(2), 149-180.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/10.1086/664569
Autor:
Tucker, Bram, Huff, Amber, Tsiazonera, Tombo, Jaovola, Hajasoa, Patricia, Nagnisaha, Charlotte
Publikováno v:
American Anthropologist, 2011 Jun 01. 113(2), 291-305.
Externí odkaz:
http://dx.doi.org/10.1111/j.1548-1433.2011.01331.x
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Human Organization, 2010 Dec 01. 69(4), 375-386.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44148693
Autor:
Haas, Randall, Pretelli, Ilaria, Lew-Levy, Sheina, O’Brien, Matthew, Sonoda, Koji, Kissler, Stephen, Stieglitz, Jonathan, Koster, Jeremy, Lavi, Noa, Kramer, Karen, Davis, Helen, Tucker, Bram, Crittenden, Alyssa, Boyette, Adam, Ellis-Davies, Kate, Reckin, Rachel, Surovell, Todd, Hagen, Renée
Understanding how socioecology affects contemporary children’s learning and work opportunities can help researchers better model the selection pressures which have shaped the evolution of human life history and social organization. Here, we compile
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=shareSocArXv::fdfe98d3442fb9358910810642ea460f
https://osf.io/preprints/socarxiv/94udc
https://osf.io/preprints/socarxiv/94udc
Publikováno v:
Journal of Archaeological Research, 1999 Dec 01. 7(4), 301-348.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/41053119