Zobrazeno 1 - 10
of 33
pro vyhledávání: '"Tu, Joseph"'
Autor:
Hadan, Hilda, Wang, Derrick, Mogavi, Reza Hadi, Tu, Joseph, Zhang-Kennedy, Leah, Nacke, Lennart E.
Publikováno v:
ResearchGate2024
Generative AI (GenAI) use in research writing is growing fast. However, it is unclear how peer reviewers recognize or misjudge AI-augmented manuscripts. To investigate the impact of AI-augmented writing on peer reviews, we conducted a snippet-based o
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2407.12015
Autor:
Tu, Joseph, Hadan, Hilda, Wang, Derrick M., Sgandurra, Sabrina A, Mogavi, Reza Hadi, Nacke, Lennart E.
This workshop paper presents a critical examination of the integration of Generative AI (Gen AI) into the academic writing process, focusing on the use of AI as a collaborative tool. It contrasts the performance and interaction of two AI models, Gemi
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2404.16071
Autor:
Mogavi, Reza Hadi, Wang, Derrick, Tu, Joseph, Hadan, Hilda, Sgandurra, Sabrina A., Hui, Pan, Nacke, Lennart E.
Publikováno v:
Workshop at ACM CHI 2024 (HCI and Human Factors Joining Forces to Meet the AI Interaction Challenge)
The rapid advancement of Generative AI (Gen-AI) is transforming Human-Computer Interaction (HCI), with significant implications across various sectors. This study investigates the public's perception of Sora OpenAI, a pioneering Gen-AI video generati
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2403.14665
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Applied Research on Children; 2022, Vol. 13 Issue 1, p1-22, 23p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In PM&R September 2014 6(9) Supplement:S180-S180