Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Tsui, Pik Fong"'
Publikováno v:
International Han-character Education Research. 3:37-57
Majority of non-Chinese speaking young students (NCS) are studied in mainstream kindergartens. They are of ethnic groups, for instance, Pakistani, Indian, and Nepalese who are new immigrants or offspring of immigrants in the past. The Equal Opportuni
Publikováno v:
International Journal of Early Years Education; Jun2022, Vol. 30 Issue 2, p355-368, 14p, 5 Charts
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Shek, Daniel T.L., Tsui, Pik-fong
Publikováno v:
International Journal of Adolescent Medicine & Health; Dec2013, Vol. 25 Issue 4, p395-403, 9p
Autor:
Shek, Daniel T.L., Tsui, Pik Fong
Publikováno v:
International Journal of Adolescent Medicine & Health; Sep2012, Vol. 24 Issue 3, p213-222, 10p
Autor:
Shek, Daniel T.L., Sun, Rachel C.F., Yuen, Walter W.H., Chui, Yat Hung, Dorcas, Allen, Ma, Cecilia M.S., Yu, Lu, Chak, Yammy L.Y., Law, Moon Y.M., Chung, Yida Y.H., Tsui, Pik Fong
Publikováno v:
International Journal on Disability and Human Development; June 2013, Vol. 12 Issue: 2 p107-114, 8p