Zobrazeno 1 - 10
of 52
pro vyhledávání: '"Tsouroufli, M."'
Autor:
Tsouroufli, M
Authors share joint copyright with the JIWS, © 2023. Feminist sisterhood has been heavily criticized by Black feminists and others as installing a false sense of equality among women and being overly ambitious in disrupting the models and boundaries
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______900::abd38cfea4d02f0d7ce4d6f34b7bfe92
https://bura.brunel.ac.uk/handle/2438/25302
https://bura.brunel.ac.uk/handle/2438/25302
Autor:
Haqpana, S, Tsouroufli, M
Publikováno v:
Women's Studies International Forum. 98:102714
International development initiatives in the Global-South are often shaped by Western and Eurocentric constructions of gender, female agency and empowerment embedded in popular narratives of universal rights and white mainstream feminist ideals. Thro
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tsouroufli, M
This paper draws on qualitative analysis of interviews with 24 teachers and 4 focus group discussions with year 9 to 11 students in secondary schools in England. Data was collected across 3 schools for the project: ‘‘Developing Gender Equality Ch
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::ef9511a30e094dea83d2d826268b4476
http://bura.brunel.ac.uk/handle/2438/19181
http://bura.brunel.ac.uk/handle/2438/19181
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tsouroufli, M
This paper draws on a qualitative interview study, which aimed to explore how international PhD students make sense of their experiences of studying in a Russell group University and living in England. Hybridity was narrated as contextual and relatio
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::91e80ef7767f664c244df07d63be1bfd
http://bura.brunel.ac.uk/handle/2438/20334
http://bura.brunel.ac.uk/handle/2438/20334
The full data are stored at the Department of Education and the National Foundation for Educational Research, University of York, and can be made available on request. The project ‘Creating Citizenship Communities’ was funded by the Esmée Fairba
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______900::b9e45668f3ba9893cb17c8f239e4b0c1
https://bura.brunel.ac.uk/handle/2438/21968
https://bura.brunel.ac.uk/handle/2438/21968