Zobrazeno 1 - 10
of 16
pro vyhledávání: '"Tsourlidaki, E"'
Autor:
Nistor, Adina, Clemente-Gallardo, Jesus, Angelopoulos, Takis, Chodzinska, Karolina, Clemente Gallardo, Maria, Gozdzik, Agata, Gras-Velazquez, Agueda, Grizelj, A, Kolenberg, Katrien, Mitropoulou, Despoina, Micallef Gatt, AD, Tasiopoulou, E, Brunello, A, Echard, P, Arvaniti, V, Carroll, S, Cindea, N, Diamantopoulos, N, Duquenne, N, Edrisy, S, Ferguson, E, Galani, L, Glezou, K, Kameas, E, Kirmaci, H, Koliakou, I, Konomi, E, Kontopidi, E, Kulic, S, Lefkos, I, Nikoletakis, G, Siotou, E, Šimac, A, Sormani, F, Tramonti, M, Tsapara, M, Tsourlidaki, E, Vojinovic, M
The way science is approached in the classroom can be instrumental in dispelling negative stereotypes about science and scientific research in future generations. The present report looks at the Citizen Science approach as an opportunity to connect s
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1131::15517bd0942ecc1099ddf0157a06cb57
https://lirias.kuleuven.be/handle/123456789/637576
https://lirias.kuleuven.be/handle/123456789/637576
Autor:
Zacharia, Zacharias C., Manoli, Constantinos C., Xenofontos, N. A., De Jong, Ton, Pedaste, M., van Riesen, S. A. N., Kamp, E. T., Mäeots, M., Siiman, L. A., Tsourlidaki, E.
Publikováno v:
Educational technology research and development, 63(2), 257-302. Springer
Educational Technology Research and Development (ETR&D)
Educational Technology Research and Development (ETR&D), 2015
Educational Technology Research and Development
Educ.Technol.Res.Dev.
Scopus
Educational Technology Research and Development (ETR&D)
Educational Technology Research and Development (ETR&D), 2015
Educational Technology Research and Development
Educ.Technol.Res.Dev.
Scopus
The aim of this review is to identify specific types of guidance for supporting student use of online labs, that is, virtual and remote labs, in an inquiry context. To do so, we reviewed the literature on providing guidance within computer supported
Autor:
Pedaste, M., Mäeots, M., Siiman, L. A., De Jong, Ton, Van Riesen, S. A. N., Kamp, E. T., Manoli, Constantinos C., Zacharia, Zacharias C., Tsourlidaki, E.
Publikováno v:
Educational Research Review
Educational Research Review, European Association for Research on Learning and Instruction (EARLI), 2015
Educational research review, 14, 47-61. Elsevier
Educ.Res.Rev.
Scopus
Educational Research Review, Elsevier, 2015
Educational Research Review, European Association for Research on Learning and Instruction (EARLI), 2015
Educational research review, 14, 47-61. Elsevier
Educ.Res.Rev.
Scopus
Educational Research Review, Elsevier, 2015
Inquiry-based learning is gaining popularity in science curricula, international research and development projects as well as teaching. One of the underlying reasons is that its success can be significantly improved due to the recent technical develo
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::cbac3ef93f3793fdd92c319df891943c
https://telearn.archives-ouvertes.fr/hal-01206421
https://telearn.archives-ouvertes.fr/hal-01206421
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Scopus-Elsevier
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::7b05e6aeccf46d84d175611f2ae7d945
http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-84961774423&partnerID=MN8TOARS
http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-84961774423&partnerID=MN8TOARS
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.