Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Tsoanyane, S"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Cluver, L, Meinck, F, Doubt, J, Ward, C, Lombard, C, Shenderovich, Y, Steinert, J, Romero, R, Medley, S, Redfern, A, Salah, N, De Stone, S, Ncobo, L, Lachman, J, Tsoanyane, S, Loening, H, Byrne, J, Sherr, L, Casale, M, Gardner, F, Wittesaele, C, Catanho, R, Hoeksma, S, Mikton, C, Vanderwal, J, Nocuza, M, Pancoast, M, Danisa, M, Wessels, I, Masuku-Mukadah, N, Boyes, M, Nzima, D, Sibanda, N
Adolescent HIV-risk behaviors are increased by family violence, low parental supervision, substance use and poverty. ‘Cash + care’ structural approaches can reduce adolescent HIV-risks, but parenting a teenager is complex and challenging. WHO, UN
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1064::dd2aaa874a788275b14aac5566e39542
https://doi.org/10.1002/jia2.25148
https://doi.org/10.1002/jia2.25148
Autor:
Cluver, L, Lachman, JM, Ward, C, Gardner, F, Petersen, T, Meinck, F, Hutchings, J, Mikton, C, Tsoanyane, S, Doubt, J, Redfern, A, Boyes, ME
Background: Violence against children increases in adolescence, but there is a research and practice gap in evidence-based child abuse prevention for the adolescent years. A pilot programme for low-resource settings was developed in collaboration wit
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::d160cb4b61b82597f37a04a0bbd9b171
https://ora.ox.ac.uk/objects/uuid:81292720-286c-4c72-b68d-db738933ed25
https://ora.ox.ac.uk/objects/uuid:81292720-286c-4c72-b68d-db738933ed25
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.