Zobrazeno 1 - 10
of 93
pro vyhledávání: '"Tse Shek Kam"'
Publikováno v:
International Journal of Bilingual Education & Bilingualism; Aug2024, Vol. 27 Issue 7, p883-897, 15p
Publikováno v:
In Studies in Educational Evaluation March 2019 60:189-198
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tse, Shek Kam1 sktsebrian@gmail.com, Pang, Emily Y. W.1, To, Heiken1, Tsui, Pik Fong1, Lam, Lu Sai1
Publikováno v:
International Journal of Early Years Education. Jun2022, Vol. 30 Issue 2, p355-368. 14p. 5 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Annals of Dyslexia, 2011 Jun 01. 61(1), 136-160.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23764827
Publikováno v:
International Han-character Education Research. 3:37-57
Majority of non-Chinese speaking young students (NCS) are studied in mainstream kindergartens. They are of ethnic groups, for instance, Pakistani, Indian, and Nepalese who are new immigrants or offspring of immigrants in the past. The Equal Opportuni
Publikováno v:
In Library and Information Science Research 2011 33(3):236-243
Publikováno v:
Instructional Science, 2007 Sep 01. 35(5), 375-406.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/41953746