Zobrazeno 1 - 10
of 51
pro vyhledávání: '"Tschanz, Coby"'
Autor:
Tschanz, Coby L.
This dissertation presents a Parsesciencing study of the universal humanuniverse living experience of feeling pulled in different directions. Concept inventing reveals feeling pulled in different directions as pondering inspirations surfaces with des
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1828/10790
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tschanz, Coby Lynne
Framed within Parse's theory of human becoming, this descriptive, exploratory study addressed the research question: What is the meaning of the experience of bearing witness for nurses in practice with persons living their dying. Study themes in the
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1828/1942
Autor:
Mallidou, Anastasia A.1 (AUTHOR) mallidou@uvic.ca, Tschanz, Coby1 (AUTHOR), Antifeau, Elisabeth2 (AUTHOR), Lee, Kyoung Young3 (AUTHOR), Mtambo, Jenipher Kayuni4 (AUTHOR), Heckl, Holly1 (AUTHOR)
Publikováno v:
BMC Health Services Research. 9/22/2022, Vol. 22 Issue 1, p1-9. 9p. 2 Diagrams, 2 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
MacKenzie Patricia, Fox Lee, Cloutier-Fisher Denise, Boyle Michael, Black Fraser, Purkis Mary, Borycki Elizabeth M, Kuziemsky Craig E, Syme Ann, Tschanz Coby, Wainwright Wendy, Wong Helen
Publikováno v:
BMC Medical Informatics and Decision Making, Vol 9, Iss 1, p 43 (2009)
Abstract Background There are few studies that examine the processes that interdisciplinary teams engage in and how we can design health information systems (HIS) to support those team processes. This was an exploratory study with two purposes: (1) T
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0133d256dcfb40edbee2e5850cb384d0
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.