Zobrazeno 1 - 10
of 47
pro vyhledávání: '"Tsaplina, Olga A."'
Autor:
Tsaplina, Olga1 (AUTHOR) tsaplina@incras.ru
Publikováno v:
International Journal of Molecular Sciences. Jun2024, Vol. 25 Issue 11, p6159. 14p.
Autor:
Tsaplina, Olga1 (AUTHOR) e.lomert@gmail.com, Lomert, Ekaterina1 (AUTHOR), Berson, Yuliya1 (AUTHOR)
Publikováno v:
International Journal of Molecular Sciences. Dec2023, Vol. 24 Issue 23, p17075. 13p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Microbes and Infection November-December 2021 23(9-10)
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tsaplina, Olga1 (AUTHOR) tsaplina@incras.ru, Khaitlina, Sofia1 (AUTHOR), Chukhontseva, Ksenia2 (AUTHOR), Karaseva, Maria2 (AUTHOR), Demidyuk, Ilya2 (AUTHOR), Bakhlanova, Irina3 (AUTHOR), Baitin, Dmitry3 (AUTHOR), Artamonova, Tatiana4 (AUTHOR), Vedyaykin, Alexey4 (AUTHOR), Khodorkovskii, Mikhail4 (AUTHOR), Vishnyakov, Innokentii1 (AUTHOR)
Publikováno v:
International Journal of Molecular Sciences. Sep2022, Vol. 23 Issue 18, pN.PAG-N.PAG. 12p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
SHS Web of Conferences, Vol 98, p 05002 (2021)
The modern sociocultural situation causes the need to use distance learning technologies even at the level of preschool education, as well as the increased use of information technologies as a means of working with preschool students. The goal of the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8c19d450adfe43d89e7349cb07aa5255
Autor:
Larionova Lyudmila Ignatyevna, Tsaplina Olga Viktorovna, Zverev Oleg Mikhaylovich, Mikhaleva Darya Viktorovna, Karaivanova Maria
Publikováno v:
SHS Web of Conferences, Vol 79, p 03008 (2020)
This article presents the results of studying and improving the self-regulation of gifted adolescents. The authors have developed a special program of psychological and pedagogical support for adolescents with literary talents in order to improve the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/097d0a45ce574661820b8fc8290914ba
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.