Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Tsai, Chun Hsiung"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tsai, Chun Hsiung, 蔡俊雄
85
The deposition of hydrogenated diamond-like films on silicon substrate wascarried out using a microwave ( 2.45 GHz ) electron cyclotron resonance( ECR ) ion beam source. Ion energy, gas pressure ratio, the location ofsubstrate are known to be
The deposition of hydrogenated diamond-like films on silicon substrate wascarried out using a microwave ( 2.45 GHz ) electron cyclotron resonance( ECR ) ion beam source. Ion energy, gas pressure ratio, the location ofsubstrate are known to be
Externí odkaz:
http://ndltd.ncl.edu.tw/handle/83382816433394478642
Autor:
Borhade, Poonam Subhash, Chen, Tawat, Chen, Ding‐Rui, Chen, Yu‐Xiang, Yao, Yu‐Chi, Yen, Zhi‐Long, Tsai, Chun Hsiung, Hsieh, Ya‐Ping, Hofmann, Mario
Publikováno v:
Small; 5/29/2024, Vol. 20 Issue 22, p1-7, 7p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
TSAI CHUN HSIUNG, 蔡俊雄
95
Through ethnographic study, this study aimed to understand the educational experience of Truku young adult workers and the factors of learning maladjustment at school. The subjects were 8 young adult workers from Truku tribe. This paper analy
Through ethnographic study, this study aimed to understand the educational experience of Truku young adult workers and the factors of learning maladjustment at school. The subjects were 8 young adult workers from Truku tribe. This paper analy
Externí odkaz:
http://ndltd.ncl.edu.tw/handle/85925310275007158033