Zobrazeno 1 - 10
of 30
pro vyhledávání: '"Tryggvason, Ásgeir"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tryggvason, Ásgeir
Publikováno v:
Publikationer från Örebro universitet.
När en känslomässigt laddad diskussion blossar upp i samhällskunskapsundervisningen kan det leda läraren och eleverna in i ett ämne eller en fråga som ingen av dem hade förväntat sig. Inom samhällskunskapsdidaktisk forskning finns ett tillt
Autor:
Tryggvason, Ásgeir, Frímannsdóttir, T. H., Sultan, Muhammad Taha, Thorarinsdottir, K. A., Magnus, F., Ingvarsson, Snorri
Publikováno v:
2022 International Semiconductor Conference (CAS).
We present a study of the effect of annealing amorphous ferromagnetic thin films of Co0.85(Al0.7Zr0.3)0.15, post deposition. The annealing was done in vacuum with no applied magnetic field. We find that already at a relatively low annealing temperatu
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tryggvason, Ásgeir
Publikováno v:
Publikationer från Örebro universitet.
Goldschmidt-Gjerløw, Beate; Gregers Eriksen, Kristin & Jore, Mari Kristine, red. (2022): Kontroversielle, emosjonelle og sensitive tema i skolen. Oslo: Universitetsforlaget, 206 sidor.
Autor:
Mårdh, Andreas1 andreas.mardh@oru.se, Tryggvason, Ásgeir1
Publikováno v:
Studies in Philosophy & Education. Nov2017, Vol. 36 Issue 6, p601-613. 13p.
Autor:
Tryggvason, Ásgeir
Publikováno v:
Confero: Essays on Education, Philosophy & Politics; Dec2021, Vol. 8 Issue 1, p33-50, 18p
Autor:
Tryggvason, Ásgeir
Publikováno v:
Publikationer från Örebro universitet.
Due to the current political challenges facing democratic societies, including an apparent presence of populist rhetoric, the question of how political discussions should take place in democratic education is as urgent as ever. In the last two decade
Autor:
Tryggvason, Ásgeir
Democratic education can be seen as being constituted by a political dimension in two senses. In one sense, democratic education is political because it has a politically formulated goal to educate citizens. In another sense, the practice of democrat
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::73e41809e90e4e4206a297ee50b45b7b
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:oru:diva-69664
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:oru:diva-69664