Zobrazeno 1 - 4
of 4
pro vyhledávání: '"Trust Personalization"'
Autor:
Rashad, Hisham S. M.
Trust is the cornerstone of success in any relationship between two or more parties. Generally, we do not socialize, seek advice, consult, cooperate, buy or sell goods and services from/to others unless we establish some level of mutual trust between
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10919/88457
E-GOVERNMENT SUCCESS FACTORS FROM A BUSINESSES PERSPECTIVE IN DEVELOPING COUNTRIES: A CASE OF JORDAN
Autor:
Shahizan Hassan, AnasGhassan Kanaan
This paper presents a study which examines several e-government success factors in Jordan. Due to the pace of globalization and rapid global growth of technology and the Internet information, many governments around the world have turned their servic
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::493eb67d52de7718d7d7f8fc43aa8679
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.