Zobrazeno 1 - 10
of 519
pro vyhledávání: '"Trust Drivers"'
Publikováno v:
IEEE Transactions on Intelligent Transportation Systems ( Early Access ) (2024) 1-10
This study investigates the impact of initial contact of drivers with an SAE Level 3 Automated Driving System (ADS) under real traffic conditions, focusing on the Mercedes-Benz Drive Pilot in the EQS. It examines Acceptance, Trust, Usability, and Use
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2312.08957
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Heliyon, Vol 10, Iss 1, Pp e23332- (2024)
Trust has emerged as a pillar in the acceptance and use of new technologies in the ever-changing digital landscape, notably in the booming field of social commerce. The importance of this study lies in the fact that it explores in-depth the aspects o
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5905bbdb4f204e058ea19f6c6489e9c4
Publikováno v:
In Heliyon 15 January 2024 10(1)
Autor:
Jesse, Norbert
Publikováno v:
In IFAC PapersOnLine 2021 54(13):8-12
Autor:
Al-Kfairy M; College of Technological Innovation, Zayed University, Abu Dhabi, United Arab Emirates., Shuhaiber A; College of Technological Innovation, Zayed University, Abu Dhabi, United Arab Emirates., Al-Khatib AW; School of Management, Universiti Sains Malaysia, George Town, Malaysia., Alrabaee S; Information Systems & Security, United Arab Emirates University, 15551, Al Ain, United Arab Emirates., Khaddaj S; Kingston University, London, UK.
Publikováno v:
Heliyon [Heliyon] 2023 Dec 06; Vol. 10 (1), pp. e23332. Date of Electronic Publication: 2023 Dec 06 (Print Publication: 2024).
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Wayan Ardani
Publikováno v:
Budapest International Research and Critics Institute (BIRCI-Journal): Humanities and Social Sciences. 4:287-297
Previous studies on the consequences of trust on revisit intention have been carried out both at service companies and modern retailers, but how it affects tourists rvisit intention at traditional market has not been widely carried out. This study ai