Zobrazeno 1 - 10
of 73
pro vyhledávání: '"Truong, Jessica"'
Boksamtal och kooperativt lärande är två lärandemetoder som enligt forskning har en positiv inverkan på elevers engagemang och motivation. Dock visar resultat från tidigare forskning att lärare har svårt att implementera dessa metoder i sin u
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:lnu:diva-121882
I denna systematiska litteraturstudie presenteras och analyseras tidigare forskning kring boksamtalet och det kooperativa lärandet. Syftet med studien är att undersöka dessa undervisningsmodeller utifrån tidigare forskning, för att sedan sa
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:lnu:diva-109458
Autor:
Hallet, Julie, Kulyk, Iryna, Cheng, Eva S.W., Truong, Jessica, Hanna, Sherif S., Law, Calvin H.L., Coburn, Natalie G., Tarshis, Jordan, Lin, Yulia, Karanicolas, Paul J.
Publikováno v:
In Surgery June 2016 159(6):1591-1599
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
I denna systematiska litteraturstudie presenteras och analyseras tidigare forskning kring boksamtalet och det kooperativa lärandet. Syftet med studien är att undersöka dessa undervisningsmodeller utifrån tidigare forskning, för att sedan sa
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______681::2203433cd5160c80d09b16a44e8c3f39
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:lnu:diva-109458
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:lnu:diva-109458
Publikováno v:
Journal of Education & Teaching in Emergency Medicine (JETem); 2022, Vol. 7 Issue 4, p10-14, 5p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ward, David1 d.ward@globalncap.org, Truong, Jessica2 j.truong@globalncap.org
Publikováno v:
Journal of the Australasian College of Road Safety. May2016, Vol. 27 Issue 2, p48-51. 4p.