Zobrazeno 1 - 10
of 66
pro vyhledávání: '"Truong, Dongnhu T."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
DeMille, Mellissa M. C., Tang, Kevin, Mehta, Chintan M., Geissler, Christopher, Malins, Jeffrey G., Powers, Natalie R., Bowen, Beatrice M., Adams, Andrew K., Truong, Dongnhu T., Frijters, Jan C., Gruen, Jeffrey R.
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2018 May 01. 115(19), 4951-4956.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26509582
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Li, Miao1 (AUTHOR), Truong, Dongnhu T.2 (AUTHOR), DeMille, Mellissa2 (AUTHOR), Malins, Jeffrey G.2,3,4 (AUTHOR), Lovett, Maureen W.5 (AUTHOR), Bosson-Heenan, Joan2 (AUTHOR), Gruen, Jeffrey R.2 (AUTHOR) jeffrey.gruen@yale.edu, Frijters, Jan C.6 (AUTHOR)
Publikováno v:
Child Neuropsychology. Feb2020, Vol. 26 Issue 2, p145-169. 25p. 5 Charts, 1 Graph.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Eising, Else, Mirza-Schreiber, Nazanin, de Zeeuw, Eveline L, Wang, Carol A, Truong, Dongnhu T, Allegrini, Andrea G, Shapland, Chin Yang, Zhu, Gu, Wigg, Karen G, Gerritse, Margot, Molz, Barbara, Alagöz, Gökberk, Gialluisi, Alessandro, Abbondanza, Filippo, Rimfeld, Kaili, van Donkelaar, Marjolein, Liao, Zhijie, Jansen, Philip R, Andlauer, Till F M, Bates, Timothy C, Bernard, Manon, Blokland, Kirsten, Børglum, Anders D, Bourgeron, Thomas, Brandeis, Daniel, Ceroni, Fabiola, Dale, Philip S, Landerl, Karin, Lyytinen, Heikki, de Jong, Peter F, et al
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::45b2ec76d1d7fc6720fe2f737dc91b09
https://www.zora.uzh.ch/id/eprint/215576/
https://www.zora.uzh.ch/id/eprint/215576/
Autor:
Gabel, Lisa A., Voss, Kelsey, Johnson, Evelyn, Lindström, Esther R., Truong, Dongnhu T., Murray, Erin M., Carino, Karla, Nielsen, Christiana M., Paniagua, Steven, Gruen, Jeffrey R.
Publikováno v:
Dev Neurosci
Dyslexia is a common learning disability that affects processing of written language despite adequate intelligence and educational background. If learning disabilities remain untreated, a child may experience long term social and emotional problems w
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pmid________::978c44d91ffac0206e8e32c9d688ac0f
https://europepmc.org/articles/PMC8292181/
https://europepmc.org/articles/PMC8292181/
Autor:
Truong, Dongnhu T.1 dongnhu.truong@uconn.edu, Bonet, Ashley1, Rendall, Amanda R.1, Rosen, Glenn D.2, Fitch, Roslyn H.1
Publikováno v:
PLoS ONE. Sep2013, Vol. 8 Issue 9, p1-11. 11p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.