Zobrazeno 1 - 10
of 143
pro vyhledávání: '"Trueman M"'
Publikováno v:
Benchmarking: An International Journal, 2006, Vol. 13, Issue 1/2, pp. 200-213.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/14635770610644682
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ashworth, D.J., Cooper, A., Trueman, M., Al-Saedi, R.W.M., Liam, S.D., Meijer, A.J., Foster, J.A.
The modular structure of metal-organic nanosheets (MONs) provides a convenient route to creating two-dimensional materials with readily tunable surface properties. Here we report the liquid exfoliation of two closely related layered metal-organic fra
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::fd7e78c89cea1a4a1272d1bda1acb0ee
https://eprints.whiterose.ac.uk/136535/1/Ashworth_et_al-2018-Chemistry_-_A_European_Journal.pdf
https://eprints.whiterose.ac.uk/136535/1/Ashworth_et_al-2018-Chemistry_-_A_European_Journal.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Annals of Botany, 1980 Oct 01. 46(4), 457-463.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/42756690
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
There is growing concern among many regarding plagiarism within student writing . This has promoted investigation in to both the factors that predict plagiarism and potential methods of reducing plagiarism. Consequently, we developed and evaluated an
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::f497d3640cfd599d29053e8ebe957aee
https://irep.ntu.ac.uk/id/eprint/24840/1/213769_1129.pdf
https://irep.ntu.ac.uk/id/eprint/24840/1/213769_1129.pdf
Children’s social interactions with their peers influence their psychosocial adjustment; consequently, the relationship between class-wide peer liking, same-gender peer liking, and school adjustment was explored in two age groups. Peer liking was a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::970601e4a25cfe708db33e6859da297f
https://irep.ntu.ac.uk/id/eprint/12887/1/213308_1126_Betts.pdf
https://irep.ntu.ac.uk/id/eprint/12887/1/213308_1126_Betts.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.