Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"Trnka, Marián"'
Autor:
Rusko, Milan, Sabo, Róbert, Trnka, Marián, Zimmermann, Alfréd, Malaschitz, Richard, Ružický, Eugen, Brandoburová, Petra, Kevická, Viktória, Škorvánek, Matej
Publikováno v:
Scientific Data; 12/4/2024, Vol. 11 Issue 1, p1-16, 16p
Autor:
Trnka, Marián
The purpose of the thesis is to explain the meaning of brands in marketing. What is the difference between the brand and product. What the brand means for the company and what for the customer. Which factors determine that some brands are successful
Externí odkaz:
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-16498
Autor:
Gálvez, Ramiro H., Gravano, Agustín, Beňuš, Štefan, Levitan, Rivka, Trnka, Marian, Hirschberg, Julia
Publikováno v:
In Speech Communication November 2020 124:46-67
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Multidisciplinary Scientific Conference on Social Sciences & Arts SGEM. 2018, Vol. 5, p827-834. 8p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
New Educational Review; 2022, Vol. 67 Issue 1, p199-217, 11p
Autor:
Kosová, Beata, Trnka, Marián
Publikováno v:
Orbis Scholae; 2018, Vol. 12 Issue 1, p95-111, 17p
Autor:
Trnka, Marián
The purpose of the thesis is to explain the meaning of brands in marketing. What is the difference between the brand and product. What the brand means for the company and what for the customer. Which factors determine that some brands are successful
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2186::cb6b78ee25ed101c4dcb388c9ee17242
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-16498
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-16498
Publikováno v:
International Multidisciplinary Scientific Conference on Social Sciences & Arts SGEM; 2016, p1183-1190, 8p