Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Triplet Relationship"'
Publikováno v:
Malaysian Journal of Learning and Instruction, Vol 12 (2015)
Purpose – Argumentative practices are central to science education, and have recently been emphasised to promote students’ reasoning skills and to develop student’s understanding of scientific concepts. This study examines the ma
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c8d727feca02486382297b059fbdb4f8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Daubenmire, Paul Lemuel
Publikováno v:
Daubenmire, Paul Lemuel. (2014). Using Multiple Representations to Resolve Conflict in Student Conceptual Understanding of Chemistry. UC Berkeley: Science & Mathematics Education. Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/10c4h3dn
Much like a practiced linguist, expert chemists utilize the power and elegance of chemical symbols to understand what is happening at the atomic level and to manipulate atoms and molecules to effect an observable change at the macroscopic level. Unfo
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::0e8bb2d65f4394963940899dcbf22be9
http://www.escholarship.org/uc/item/10c4h3dn
http://www.escholarship.org/uc/item/10c4h3dn
Publikováno v:
Croatian Journal of Education : Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje
Volume 16
Issue 3
Volume 16
Issue 3
The purpose of this study was to examine students' achievements and cognitive loads at different levels of chemistry representations. The research was carried out among students majoring in chemistry teaching. A test was used as a measuring instrumen
Pedagogical content knowledge (PCK) has been described as the knowledge teachers' use in the process of designing and implementing lessons to a particular group of students. This includes the most effective representations that make the content under
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2286/R.I.14599
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.