Zobrazeno 1 - 10
of 293
pro vyhledávání: '"Triplet Relationship"'
In this paper we propose a unified framework to simultaneously discover the number of clusters and group the data points into them using subspace clustering. Real data distributed in a high-dimensional space can be disentangled into a union of low-di
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1901.07689
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
IEEE Signal Processing Letters. 29:817-821
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Pedagogical content knowledge (PCK) has been described as the knowledge teachers' use in the process of designing and implementing lessons to a particular group of students. This includes the most effective representations that make the content under
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2286/R.I.14599
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hsin Kai Wu, Mei Hung Chiu
Publikováno v:
Models and Modeling in Science Education ISBN: 9781402088711
Ever since Johnstone (1993) addressed the three levels of chemistry (symbolic, macro, and microscopic or so called submicro currently), many studies investigate how multimedia could support constructing, developing, and evaluating students’ mental
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::0c8063ec1bc8182c6fdb69f899652161
https://doi.org/10.1007/978-1-4020-8872-8_12
https://doi.org/10.1007/978-1-4020-8872-8_12