Zobrazeno 1 - 10
of 27
pro vyhledávání: '"Trigger failure"'
Publikováno v:
Developmental Cognitive Neuroscience, Vol 59, Iss , Pp 101191- (2023)
The Adolescent Brain Cognitive Development (ABCD) Study is a longitudinal neuroimaging study of unprecedented scale that is in the process of following over 11,000 youth from middle childhood though age 20. However, a design feature of the study's st
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/138a4d314920475ba5d48e252a3a4e18
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Attention, Perception & Psychophysics, 79(4), 1078-1086. Springer New York
Attention, Perception & Psychophysics
Attention, Perception & Psychophysics
We used Bayesian cognitive modelling to identify the underlying causes of apparent inhibitory deficits in the stop-signal paradigm. The analysis was applied to stop-signal data reported by Badcock et al. (Psychological Medicine 32: 87-297, 2002) and
Publikováno v:
Behavior Research Methods, 49(1), 267-281. Behavior Research Methods
Behavior Research Methods
Behavior Research Methods
Response inhibition is frequently investigated using the stop-signal paradigm, where participants perform a two-choice response time task that is occasionally interrupted by a stop signal instructing them to withhold their response. Stop-signal perfo
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.