Zobrazeno 1 - 10
of 43
pro vyhledávání: '"Triangle strips"'
Publikováno v:
Graphical Models. 71:184-195
In this paper we present a new continuous multiresolution approach which has been developed for the interactive visualization of meshes in real-time applications. Our interest is to offer an efficient solution which considers submeshes, textures, nor
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ramos Romero, Francisco
Publikováno v:
TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)
In recent years, multiresolution models have progressed substantially. At the beginning, discrete models were employed in graphics applications, due mainly to the low degree of complexity involved in implementing them, which is the reason why nowaday
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1500::d59ccdafdc48bea66cc01997b0895ea2
Publikováno v:
Computational Science – ICCS 2008 ISBN: 9783540693864
ICCS (2)
Repositori Universitat Jaume I
Universitat Jaume I
ICCS (2)
Repositori Universitat Jaume I
Universitat Jaume I
Applications such as video games or movies often contain deforming meshes. The most-commonly used representation of these types of meshes consists in dense polygonal models. Such a large amount of geometry can be efficiently managed by applying level
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::09732b3ebf00349bd6bcd26d3c2cda79
https://doi.org/10.1007/978-3-540-69387-1_10
https://doi.org/10.1007/978-3-540-69387-1_10
Publikováno v:
Repositori Universitat Jaume I
Universitat Jaume I
Universitat Jaume I
Real-time visualization of 3D scenes is a very important feature of many computer graphics solutions. Current environments require complex scenes which contain an increasing number of objects composed of thousands or even millions of polygons. Nevert
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::98ab7b4549c9cac9d95e26bb3210b19b
This paper presents a fast algorithm for generating triangle strips from triangulated meshes, providing a compact representation suitable for transmission and rendering of the models. A data structure that allows efficient triangle strip generation i
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______8936::eee4ee6bfc425b4f4d1e0c80f94c64f7
http://hdl.handle.net/11025/1750
http://hdl.handle.net/11025/1750
The development of methods for storing, manipulating, and rendering large volumes of data efficiently is a crucial task in several scientific applications, such as medical image analysis, remote sensing, computer vision, and computer-aided design. Un
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______8936::7ab66189ae15c2a475cf15fec7d3d405
http://hdl.handle.net/11025/5969
http://hdl.handle.net/11025/5969
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.