Zobrazeno 1 - 10
of 166
pro vyhledávání: '"Trial and Error Learning"'
Autor:
Young, H. Peyton, author
Publikováno v:
Spontaneous Order : How Norms, Institutions, and Innovations Emerge from the Bottom Up, 2024, ill.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780198892908.003.0012
Autor:
Young, H. Peyton, author, Nax, Heinrich H., author, Burton-Chellew, Maxwell N., author, West, Stuart A., author
Publikováno v:
Spontaneous Order : How Norms, Institutions, and Innovations Emerge from the Bottom Up, 2024, ill.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780198892908.003.0013
Publikováno v:
Economía Agraria y Recursos Naturales, Vol 21, Iss 2, Pp 47-77 (2021)
This paper presents a study regarding the behavior of Pacific-Colombian fishers in a Common Pool Resource game. Results show that decision-making depends on human capital accumulation and the learning process. Specifically, through trial and error, t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/88094fd568e64c5d904ef941e9260f31
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Magdalena van Buuren, Jessica Alfredsson, Berenika Mioduszewska, Sabine Tebbich, Auguste M.P. von Bayern
Publikováno v:
Animal Behavior and Cognition, Vol 8, Iss 2, Pp 190-215 (2021)
New Caledonian crows (NCCs) are proficient tool manufacturers and flexible problem solvers. A study reporting innovative hook bending by a captive individual in 2002 (Weir et al., 2002), has since been cited as a remarkable case of causal reasoning i
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/653d558fcf7444aa983bb747cebab3fe
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 7, Pp 164216-164228 (2019)
With the increasing scarcity of spectrum resources in satellite and terrestrial communications, spectrum sharing becomes a promising option. In this paper, we investigate the spectrum access and power control problem in multibeam-based cognitive sate
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/431b4f0c982e4649bc5751baf33bacf5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.