Zobrazeno 1 - 10
of 917
pro vyhledávání: '"Treude, C"'
Autor:
Guizzo G; University College London, England, UK., Zhang JM; King's College London, England, UK., Sarro F; University College London, England, UK., Treude C; University of Melbourne, Melbourne, Australia., Harman M; University College London, England, UK.; Meta Platforms, Inc., Menlo Park, CA USA.
Publikováno v:
Empirical software engineering [Empir Softw Eng] 2024; Vol. 29 (1), pp. 19. Date of Electronic Publication: 2023 Dec 06.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ralph, P, Baltes, S, Bianculli, D, Dittrich, Y, Felderer, M, Feldt, R, Filieri, A, Furia, CA, Graziotin, D, He, P, Hoda, R, Juristo, N, Kitchenham, B, Robbes, R, Mendez, D, Molleri, J, Spinellis, D, Staron, M, Stol, K, Tamburri, D, Torchiano, M, Treude, C, Turhan, B, Vegas, S
Empirical Standards are brief public document that communicate expectations for a specific kind of study (e.g. a questionnaire survey). The ACM SIGSOFT Paper and Peer Review Quality Initiative generated empirical standards for common research methods
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1032::f284d41e725d3cfb66e0fb2af057652f
http://hdl.handle.net/10044/1/83790
http://hdl.handle.net/10044/1/83790
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.