Zobrazeno 1 - 10
of 18
pro vyhledávání: '"Tress, Johannes"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Treß, Johannes, author
Publikováno v:
The Music Technology Cookbook : Ready-Made Recipes for the Classroom, 2020, ill.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780197523889.003.0039
Autor:
Buchborn, Thade, Treß, Johannes
In this article, we will ask how music education can prepare learners for future-making in a post-digital world. Starting with a critical literature review we identify characteristic logics and central topics in the discourse on digitality in music e
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::778e5684a4309d24c51f6a27634c2a06
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Stapelfeldt, Bianca, Scheuerlein, Alexander, Tress, Christoph, Koch, Ralf, Tress, Johannes, Kerth, Gerald
Bats are characterized by low reproductive rates in contrast with most of other small mammals. This makes their populations vulnerable when inclement environmental conditions such as cold and rainy weather impair the reproductive success of females.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::162968c96ad5ce4be4bf06166550ad04
Autor:
TRESS, JOHANNES, STADE, PHILIP
Publikováno v:
Musik und Bildung. 2020, Issue 4, p40-43. 4p. 4 Color Photographs, 7 Black and White Photographs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Weidner, Verena [Hrsg.]; Rolle, Christian [Hrsg.]: Praxen und Diskurse aus Sicht musikpädagogischer Forschung. Münster ; New York : Waxmann 2019, S. 69-85.-(Musikpädagogische Forschung; 40)
This paper introduces a reconstructive research approach to creative musical actions that we applied in two studies on collaborative composing and improvising in school settings. Following the format of design research, we developed lesson designs th
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::7f577aff6107cb28292533af252f059d
https://www.pedocs.de/volltexte/2020/20705/
https://www.pedocs.de/volltexte/2020/20705/